Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)Реферативна база даних (3)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Моцар М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
1.

Моцар М. М. 
Проблеми формування дистанційних форм зайнятості в Україні [Електронний ресурс] / М. М. Моцар // Наукові праці МАУП. Сер. : Економічні науки. Психологічні науки. - 2013. - Вип. 2. - С. 123-128. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npmaupe_2013_2_24
Попередній перегляд:   Завантажити - 153.429 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Моцар М. М. 
Проект програми легалізації дистанційних форм зайнятості в Україні [Електронний ресурс] / М. М. Моцар // Наукові праці МАУП. - 2013. - Вип. 3. - С. 121-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npmaup_2013_3_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 113.512 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Моцар М. 
Особливості застосування медіа-освітніх технологій у формуванні полікультурної компетентності перекладачів [Електронний ресурс] / М. Моцар // Молодь і ринок. - 2015. - № 1. - С. 162-166. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2015_1_36
Розглянуто проблему формування полікультурної компетентності майбутніх перекладачів засобами медіа-освітніх технологій. Розкрито поняття "полікультурна компетентність". Виокремлено рівні сформованості медіаосвітньої компетенції в студентів. Охарактеризовано принципи та функції полікультурного виховання студентів. З'ясовано переваги застосування дистанційного навчання у вищій професійній освіті.Рассмотрена проблема формирования поликультурной компетентности будущих переводчиков средствами медиаобразовательных технологий. Раскрыто понятие "поликультурное компетентность". Выделены уровни сформированности медиаобразовательной компетенции у студентов. Охарактеризованы принципы и функции поликультурного воспитания студентов. Выяснено преимущества применения дистанционного обучения в высшем профессиональном образовании.Described features research introducing media education technologies in shaping the multicultural competence of interpreters during the training in higher education.
Попередній перегляд:   Завантажити - 259.65 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Моцар М. М. 
Педагогічна підтримка творчого розвитку майбутніх перекладачів при навчанні дистанційним формам зайнятості з використанням технологій дистанційного навчання [Електронний ресурс] / М. М. Моцар // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики. - 2015. - Вип. 25. - С. 100-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_016_2015_25_26
Попередній перегляд:   Завантажити - 252.097 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Моцар М. 
Специфіка моделей дистанційного навчання іноземної мови майбутніх перекладачів [Електронний ресурс] / М. Моцар // Молодь і ринок. - 2016. - № 1. - С. 145-151. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2016_1_31
Досліджено особливості запровадження медіа-освітніх технологій у формуванні полікультурної компетентності майбутніх перекладачів в процесі професійної підготовки у ВНЗ. Наведено декілька дистанційних платформ в навчальному процесі, виокремлено їх переваги і недоліки. Позитивним узагальнюючим фактором дистанційних платформ є встановлення тісних навчальних контактів між викладачем і студентами, а також між студентами групи, що сприє підвищенню мотивації учнів до вивчення іноземної мови, створенню індивідуальної траєкторії вивчення іноземної мови і умов самостійного тренування з метою засвоєння лексико­граматичного матеріалу.Исследованы особенности внедрения медиа-образовательных технологий в формировании поликультурной компетентности будущих переводчиков в процессе профессиональной подготовки в ВУЗ. Проанализировані уровни сформированности поликультурной компетентности будущих специалистов. Обоснована необходимость создания определенных педагогических условий для эффективной подготовки специалистов данной категории.The article investigates the characteristics of the introduction of media education technologies in formation of the multicultural competence of future interpreters in the process of training at higher educational institutions.
Попередній перегляд:   Завантажити - 272.557 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Моцар М. 
Дидактичні і технологічні основи дистанційного навчання [Електронний ресурс] / М. Моцар // Освітній простір України. - 2015. - Вип. 6. - С. 173-180. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/opu_2015_6_30
Попередній перегляд:   Завантажити - 360.009 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського